Tijdreizen ofwel vluchtschema - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Maikel en Brenda - WaarBenJij.nu Tijdreizen ofwel vluchtschema - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Maikel en Brenda - WaarBenJij.nu

Tijdreizen ofwel vluchtschema

Door: maikenbren

Blijf op de hoogte en volg Maikel en Brenda

03 Juli 2011 | Nederland, Gemert

Nederland – Java - Sumatra

Aanstaande donderdag is het dan zover! We vertrekken om 11:00 uur naar Indonesië voor onze overheerlijke vakantie. Hierbij eventjes wat info over de tijden van vertrek. Op Sumatra en Java is het 5 uur later dan in Nederland, op Bali is het weer een uurtje later dan op de andere eilanden (in het schema staan de lokale tijden).

Op 8 juli zullen we 8:40 uur landen in Jakarta (3:40u. ’s nachts in Nederland). We zullen hier overstappen naar een ander vliegtuig dat ons uiteindelijk (om 5:50u. Nederlandse tijd) naar de eerste plaats van bestemming brengt: Medan. Hier komen we begin middag aan (8:00u. Nederlandse tijd) waarna we als het goed is worden opgevangen door de lokale gids die ons de eerste 10 dagen zal vergezellen.

Sumatra - Java

Op 16 juli verlaten we met een binnenlandse vlucht Sumatra en reizen we door naar Java, waar we wederom voet aan de grond zullen zetten in Jakarta om 15:30 uur lokale tijd.

Bali – Java - Nederland

Onze terugreis zullen we dan beginnen op Bali om 18:15u. (12:15u. in Nederland), waarna we eerst weer naar het ons bekende vliegveld op Jakarta zullen vliegen, waar we met een topsnelheid van -15minuten naartoe gaan, want aankomst is om 18:00u. (13:00u. Nederlandse tijd en daar komt dan weer de aap uit de mouw – nee, nee, we smokkelen geen dieren… het tijdsverschil op de eilanden onderling maakt ons vliegtuig zo “enorm snel”).
Hier stappen we op een andere vlucht, die ons in 15h.15m. terug zal vliegen. Ze rekenen dus, ondanks een tussenstop in Dubai, op een flinke wind in de rug. Met al die tijdsverschillen zullen we ondanks al de moderne foefjes in de Westerse wereld, op weg naar Nederland dus toch een reis terug in de tijd maken…
’s Ochtends om 8:45u. (30 juli) zullen we dan weer aankomen in Amsterdam.

Dikke knuffel,

Maik en Bren

• 04 Juli 2011 - 20:19

Erwtje En Yvonneke:

ha schatjes,

Wat leuk dat wij de eerste mogen zijn om jullie officieel via jullie eigen site een hele hele fijne reis toe te wensen!!!!
    Ga er saampjes van genieten!
    Wij vinden het heel fijn dat jullie af en toe een verhaaltje vertellen op de site.... want we gaan jullie zeker missen!!

Laat alles op je afkomen.

Dikke kus yv en er

• 05 Juli 2011 - 17:58

Daantje:

Hey scheetjes,

Fijn dat we jullie kunnen "volgen" via internet!
    Blijven we een beetje up 2 date want we gaan jullie heeeel lang niet zien > eerst jullie op vakantie daarna wij hehe?!?!

Wij wensen jullie een hele goede en vooral veilige reis!
    Geniet ervan samen!!!
    Kuzz Daantje

• 06 Juli 2011 - 19:05

Addie En Franca:

hoi luitjes,
    wij wensen jullie een zeer fijne vakantie toe en een hele goede reis.
    fijn dat we jullie toch nog een beetje kunnen volgen.
    we zullen jullie missen.
    geniet maar lekker van jullie wel verdiende vakantie.
    doeg dikke kus mammie en pappie